[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - Speeldag 13
It is currently Thu 28 Mar 2024, 17:08
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

Speeldag 13

Moderators: pelle, Da Great MC

Speeldag 13

Postby Dreamer » Mon 15 Feb 2016, 12:42

Vooraf: Ik moet deze match afwerken met 2 loners op mijn roster, mede hierdoor zijn de teamvalues gelijk, en zijn er dus geen inducements. Niels heeft 13 spelers op zijn roster. Door mijn overvloed aan fans pak ik de fame +2. We gaan van start in goed weer.

Drive 1: Ik geef de bal eerst aan Niels en rol perfect defence voor de kick off, waardoor ik al wat slaag kan vermijden. De bal wordt opgeraapt en via de rechterflank naar de middellijn gebracht. Via een passing play wordt daar van flank gewisseld en de chaoten scoren in beurt 4. Ondertussen is één van mijn loners badly hurt afgevoerd, en de rest van mijn team bakt er niet veel van.

Drive 2: Ik krijg de bal, en een reroll van de kick off. Niels stelt zeer aggressief op, maar rekent er niet op dat de kikkers kunnen springen. Hierdoor kan ik in beurt 5 gemakkelijk de 1-1 scoren.

Drive 3: Ik rol blitz! voor de kick off maar kan niet aan de bal. Mijn catchers zetten wel druk en als Niels dan de bal naar de andere flank wil passen zit er een catcher tussen, die de 4 vindt voor de interception. Via een handoff scoren mijn kikkers in beurt 7 de 2-1. Onderweg wordt de mino ko geklopt door mijn frox, die eindelijk wakker geworden is.

Drive 4: Niels probeert nog een pas te gooien met de mino, zodat deze stijgt, maar de beastman pakt bal weer niet aan.

Drive 5: Ik krijg de bal, en een reroll van de kickoff, waarna ik een flankaanval opzet richting 3-1. Niels kan de bal nog loskloppen, maar in beurt 3 kan ik de td toch binnenlopen.

Drive 6: De bal scattert tot tegen de middellijn, en na de profetische woorden "Da is ne mooie scatter om blitz te gooien" rol ik een 10 op de kickoff. Ik breng een catcher onder de bal, beschermt door mijn 2 guard spelers. In de daaropvolgende beurt wordt de bal doorgegeven aan een catcher die nog wat spp wil pakken, en in beurt 5 scoor ik de 4-1.

Drive 7: Riots zorgen ervoor dat deze helft een beurt korter wordt, waarna Niels de bal opraapt en naar voor past. De pas is inaccurate en de bal blijft halfweg zijn helft liggen. Eén van mijn catchers heeft nog 1 puntje nodig om te stijgen, dus die gaat de bal halen en past deze terug naar de mv8 catcher die net over de middellijn staat. Ik let natuurlijk niet op, en vergeet de going te doen die de mv8 catcher in scoringspositie zou brengen. In zijn laatste beurt klopt Niels de catcher die de pas gooide dood, en zet hij de man met de bal vast tegen 2 spelers. Mijn apo is gelukkig goed wakker en reanimeert de catcher. In mijn laatste beurt kan ik via een chainpush de catcher met de bal toch nog 1 vakje opschuiven richting endzone zodat ik met 2 goings de 5-1 kan scoren.

Achteraf: Mijn fans vonden het ondanks de win geen leuke wedstrijd en trappen het af. Ik mag wel 80k bijschrijven op mijn bankrekening, waardoor ik eindelijk mijn langverwachte 12e speler kan kopen. De catcher die zijn leven riskeerde voor de completion en de bijhorende skill wordt mvp van de match :roll: waardoor het hele "leven riskeren" gedoe een beetje overbodig werd. Hij gaat vanaf nu door het leven met sidestep. Bij Niels geen stijgers, en ook niet veel cash, maar wel veel karma punten voor zijn sportief gedrag. De eerste 2 beurten lukte er niet veel bij mij, maar de rest van de match waren de dicegods duidelijk aan het supporteren voor de slann. Ondanks de zwaar tegenvallende dobbelstenen bleef Niels toch goedgezind verder spelen, en zich amuseren met de kleine overwinningen die hem wel gegund werden door Nuffel.
'T is better to rule in hell than to serve in heaven.

Besides, ruling in hell is only the beginning.
User avatar
Dreamer
Farseer
 
Posts: 481
Joined: Fri 24 Jun 2011, 18:29
Location: Terra
Reputation point: 4

Return to Archief

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron

Search

User Control Panel