[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - Speeldag 15
It is currently Fri 29 Mar 2024, 15:29
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

Speeldag 15

Moderators: pelle, Da Great MC

Speeldag 15

Postby Tim » Wed 11 Mar 2015, 10:06

Een kort verslagje van Tim-Bart.

Bart induced een wizard, ik receive en ga via de flank. Bart zet die vakkundig dicht en ik moet al direct veel risico nemen. Er gaat iets mis en Bart kan de bal oprapen. Ik heb een paar beurten nodig om hem de bal weer te ontfutselen en kan uiteindelijk scoren: 1-0.

Volgende drive vind ik geen sterretje om de skink met de bal neer te leggen en besluit Bart onder grote druk te scoren in beurt 7. 1-1.

Ik kan nog een one-turner proberen, het is quick snap en alles gaat goed tot bij de handoff: dubbel 1.

De Lizardmen beginnen terug en het gaat er stevig aan toe. Op het einde heb ik nog maar 6 man over. Hij laat regelmatig een steek vallen, maar ik vindt nooit het sterretje of blocksterretje, of rol ergens een dubbel 1. Zijn skink staat beurt 7 geparkeerd aan de eindlijn, mijn ag5 man vlakbij, die probeert erbij te dodgen tijdens zijn blitz, ik heb nodig een 2, een 4, en nog twee 2tjes Om dat een ster of block te moeten vinden. De baldrager gaat neer, de bal scattert buiten en beland niet ver van mijn thrower. Ik kan hem oprapen, passen en loop er quasi onbedreigd mee naar Barts endzone. 2-1

Barts poging tot oneturner strandt al vlug.

In deze match verloor ik een lijnman met dodge, een rookie verliest een movement en mijn guarder ook. Ideaal om mijn TV wat te doen zakken :)
User avatar
Tim
Behemoth
 
Posts: 703
Joined: Thu 15 Feb 2007, 21:00
Reputation point: 14

Return to Archief

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron

Search

User Control Panel