[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - speeldag 7
It is currently Thu 28 Mar 2024, 15:26
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Wedstrijdverslagen

speeldag 7

Moderators: pelle, Da Great MC

speeldag 7

Postby Fred9000 » Wed 13 Dec 2017, 19:19

Fred (Lizardmen) -Jürgen (chaos)

Na een koele verplaatsing door de sneeuwvlaktes waar ooit de waaslandwolf dwaalde, arriveerden de lizardmen bij de chaos van Jurgen, met waaslandminotaur.
In tegenstelling tot buiten was het mooi blood bowl weertje. De fame werd gelijk verdeeld en de lizardmen kozen ervoor de bal te receiven.

Door het verschil in team rating kon ik +2 winnings inducen. Een welkom geschenk nu ik nog steeds met 1 loner moest spelen na de pijnlijke aanvaring met wat ogregespuis.
Beurt 1 gingen de Lizzies al volledig Losbol door een beastman casualty (-1 Movement) en een andere KO te slaan. De bal ging naar een skink die de veilige warmte van de achterkant van enkele sauri koos.

De chaos deden niet veel slechter door onmiddellijk de saurus met mighty blow serious te “injuren”. De apotheker ging aan de slag en hertoverde het resultaat tot een badly hurt.

Beurt 2 zocht skinkbalman de diepte en genoot hij wat bescherming van medeskinks en sauri. Daarna werd nog wat heen en weer geslaan waarbij vooral opviel hoe weinig zin de mino had om te blitzen.
Rond beurt 6 en met wat schrik voor de opkomende chaos warriors, scoorde skinkieman de 1-0.

Alle KO’s kwamen terug en Jürgen maakte zich klaar om in bashmode te gaan. Na de opstelling kondigde ik aan dat ik deze league nog geen blitz had gerold en dat nu wel een mooi momentje zou zijn voor de eerste. Zo geschiedde en plots stond er een tackle zone op de bal en waren andere skinks gevaarlijk dicht in de buurt van de enige beastman die was achter gehouden. In de scrimmage kon ik wat assists wegnemen waardoor het chaos bashplan wat minder simpel ging.

Jürgen probeerde maar in beurt 7 pakte ik de bal en kon ik die beschermen. Daarna scoorde ik en was het 2-0.

De tweede helft begonnen we allebei met complete teams. Jürgens beastman met extra arms kreeg onmiddellijk de bal en in de scrimmage werd wat geslaan. Ik kon beurt 1 wat terugslaan waardoor er plots een opening was om met 2 dice op de baldrager te slaan. Hij ging neer en verloor prompt een agility. De apotheker werd gebruikt maar hielp niet echt. – 1 Movement was het zware verdict en plots was een skink, achternagesneld door zijn vriendjes, weg met de bal.

Omdat de skinks aan de achterlijn mekaar beschermden en de chaos er niet eenvoudig geraakten, besloot Jürgen te bashen en de bal te laten voor wat hij waard was. De mino bleef falen en mijn sauri bleven relatief makkelijk op de pitch. Ze sloegen zelfs nog een beastman een agility af. Tegen het einde van de tweede helft geraakte de chaosbashmachine op dreef en sloegen ze nog twee casualties, allebei badly hurt.
In beurt 8 maakte ik de 3-0. Na de match kreeg de loner een vast contract. Een saurus en twee skinks stegen bij mij. Bij Jürgen stegen ook nog 2 beastmen.

Als de match tegen Wouter geen permanente schade aan mijn team oplevert, heb ik na die match (en de bye) terug een compleet team voor de terugronde. Een mooi vooruitzicht waar Wouter hopelijk niet al te veel Khemristokjes zal voor steken.
Fred9000
Dragon
 
Posts: 182
Joined: Mon 04 Aug 2014, 10:15
Reputation point: 0

Return to Wedstrijdverslagen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron

Search

User Control Panel