[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - speeldag 4
It is currently Thu 28 Mar 2024, 15:43
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Wedstrijdverslagen

speeldag 4

Moderators: pelle, Da Great MC

speeldag 4

Postby bloody ogre » Sat 21 Oct 2017, 01:50

de chaos pact tegen khemri van wouter

Ik zag deze match heel graag komen in de manier dat het lang geleden is dat ik nog eens tegen wouter heb gebloodbowld voor league/toernooi ofzo
dus ik had er reuze zin in.

we beginnen in de pooring rain en ik receive de bal.
drive 1 moet ik beurt 1 al een loner rerollen van dubbel skull met de mino op een tomb guardian.
IN HEEL DE drive lukken bijna 98% van al men big guys hun acties waardoor het wat makkelijker is om te spelen maar wouter zet druk door dat hij ook eerst blitz had gesmeten op de kick off .
ergens in de drive kan ik de bal oppakken en in een semi cage zetten.
wouter turn over ergens waardoor ik met een dodge en 2 going "vrij safe" sta met de bal .
beurt 7 zet ik mijn manneke aan de zijlijn en de eenigste manier dat wouter kan tegenhouden is te dodgen met een tomb guardian op een 5 en 2 going te doen en dan 2 d te slagen op de blodger elf maar de dodge mislukt .

ik ben ondertussen een marauder met een agilty kwijt en een marauder bh
wouter heeft 2 k'os die niet terug komen waaronder een tomb guardian en zijn trower.
zelf na de free bashbeurt komen ze niet terug

drive 2 9 man tegen 10 van wouter en het weer veranderd naar goed weer DARN!!!.

wouter moet ergens vroeg een 3d rerollen en beurt 2 een going rerollen dus zit zonder rerolls.
zijn plan is dus om rap te scoren
ik begin een paar skelleten er van te slagen en wouter wilt beurt 4-5 scoren maar rolt de going 1 bal scatter buiten en naar voor
ik kan met wat rolls de ball oppakken en proberen safe zetten en proberen gaan voor de 2-0 (het eenigste dat er nog aan kan is een skellet.
wouter dodge lukt en de 1d is een ster .
ik probeer te blitzen 1d maar rol de skull.
wouter zijn laatste beurt probeert hij te passen naar de blit-ra maar kan de bal niet oppakken en ik kan niet meer scoren.

ondertussen ergens heb ik mijn lijnrat moeten begraven.

eindstand 1-0 voor mij met een geluk
2-3 cas
0-0 fc

ik had geluk dat deze match de big guys bijna niks faalden en dan heeft voor mij de wedstrijd echt geholpen
mijne mino krijgt juggernaut en ik koop een nieuwe rat.

wouter heeft een leuk klopje gedaan want hij heeft de rat petyr balisch gedood jaimie lannister een ag afgeklopt (had dus kwijt) dus we hebben wel goed gelachen ondertussen ook =) wie o wie gaat de game of thrones saga verder zetten.
fuck you u fucking jew! screw u guy's im going home
User avatar
bloody ogre
Behemoth
 
Posts: 642
Joined: Sun 18 Feb 2007, 23:57
Location: sint-niklaas
Reputation point: 2

Re: speeldag 4

Postby Thanquol » Fri 27 Oct 2017, 16:32

...
deja vecu... Meer sappige details van lenn... :evil:
We are drowning in information but starved for knowledge
Thanquol
Ninja
 
Posts: 138
Joined: Wed 12 Oct 2011, 20:13
Reputation point: 0

Re: speeldag 4

Postby Dreamer » Mon 06 Nov 2017, 13:00

Bart - Niels

Speeldag 4 staat een moeilijke matchup voor de underworld op de agenda: de chaotische dwergen van opperchaoot Niels. De underworld krijgen een mooi bedrag voor inducements, en er wordt speciaal voor de dwergen een troll met claw ingehuurd om de eigen troll die de match mist te vervangen. Daarbovenop krijg ik ook nog een random event kaartje.

Thing under the mountain received en probeert een cage op te zetten. De dwergen beginnen furieus aan de match en tegen beurt 4 zijn er al 4 van mijn spelers naar het hospitaal gevoerd, terwijl een 5e ko in de dugout ligt. Aan de overkant heeft een hobgoblin rood gekregen en is er een dwerg afgevoerd na een ontmoeting met de schoen van een goblin. Met 6 tegen 9 kan ik nog een beetje tijd winnen, maar in beurt 6 moet ik toch scoren.
De ko blitzer komt niet terug, dus ik mag met 7 tegen 9 verdedigen. Dat lukt niet zo goed, en beurt 8 lopen de dwergen de 1-1 binnen.
In het begin van de 2e helft wordt een 2e dwerg afgevoerd na een licht contact met de spikes van een goblin, een lijnrat gaat badly hurt, en om het evenwicht te bewaren klopt mijn blitzer nog een hobgoblin in de vernieling. De bal zit op de flank bij de strength 5 bull centaur, maar 1 van mijn goblins kan erbij voor de block. Met dank aan het kaartje heeft Niels voor deze block de keuze uit 3 sterretjes. De bal ligt los en ik breng hem bij mijn thrower op de andere flank. Daar kom ik in de problemen nadat mijn troll voor zijn 3e turnover zorgt. Niels kan de bal loskloppen en de botsende bal wordt aangepakt door een dwerg. In zijn volgende beurt probeert de dwerg de bal te passen naar een centaur, maar dat loopt mis. Na nog enkele beurten vechten om de losliggende bal is de match gedaan.

Allebei de teams houden 4 casualities over aan deze match, maar er is geen ernstige schade: een dode jouneyman bij mij, een een dode rookie hobgoblin bij Niels. Voor de rest enkele miss next game bij de dwergen en badly hurts bij mij.
Met de winnings wordt een nieuwe goblin aangekocht, zodat ik volgende match geen loners moet opstellen.
'T is better to rule in hell than to serve in heaven.

Besides, ruling in hell is only the beginning.
User avatar
Dreamer
Farseer
 
Posts: 481
Joined: Fri 24 Jun 2011, 18:29
Location: Terra
Reputation point: 4


Return to Wedstrijdverslagen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron

Search

User Control Panel